Aducem afacerea ta mai aproape de oamenii care contează pentru tine
Recunoașterea brand-ului.
Loialitatea clienților.
Oportunități multiple de conversie.
Autoritatea brand-ului.
Posibilitate de segmentare a clienților.
Crearea unei legături între business și client.
Cum lucrăm?
Învățăm cât mai multe despre business
Înțelegem că fiecare brand e unic și fiecare trebuie înțeles pe deplin înainte să demarăm orice acțiune. Știm, de asemenea, că publicul țintă își dorește lucruri ieșite din comun care să-i capteze atenția. Este filosofia care mișcă, în momentul de față, Social Media, iar experiența ne-a învățat cum să găsim ideile care pot face diferența.
De îndată ce cunoaștem misiunea business-ului și obiectivele sale, ne punem în aplicare cunoștințele și experiența, pentru a te ghida spre performanță. Social Media este o lume într-o permanentă schimbare, iar noi suntem aici pentru a-ți oferi rezultatele pe care le dorești.
Alegem canalele ideale pentru business-ul tău
Primul pas în construirea unei strategii puternice și de durată este alegerea eficientă a canalelor de comunicare. Unde se află potențialii tăi clienți? Ce platforme sunt relevante pentru business-ul tău? Care este dinamica fiecărei platforme sociale și ce putem obține maximum de la fiecare?
Răspunsul la aceste întrebări ne face să conturăm cu exactitate unde, când și în ce mod se va desfășura activitatea business-ului tău. Social Media este un instrument de comunicare complex, dar și foarte profitabil și trebuie atent analizat, înainte de a concepe campaniile propriu-zise. Iar noi suntem oamenii potriviți.
Stabilim planul de comunicare
Fiecare platformă de socializare are caracteristicile sale. Plecând de la conținutul care funcționează cel mai bine, până la stilul de comunicare, platformele de socializare sunt diferite.
Aici intervenim noi și analizăm profilul business-ului, produsele și serviciile comercializate și găsim platforma unde tu vei comunica cel mai eficient. Este foarte important să fim atenți la acest aspect și, în timp, am învățat ce funcționează și ce nu pe fiecare platformă de Social Media în parte.
Întocmim planul de acțiune
Având obiectivele bine stabilite, acum este timpul să trasăm cu exactitate care vor fi pașii pe care îi vom urma în strategia noastră Social Media. Mai exact, trebuie să știm întocmai care sunt modalitățile prin care vom ajunge să ne atingem obiectivele.
De exemplu, strategia Social Media întocmită pentru business-ul tău poate avea ca obiectiv redirecționarea traficului din platforma de socializare în site sau poate vrei doar să ai expunere mai mare în mediul online. Oricare ar fi obiectivele, pașii de urmat se vor construi în jurul acestora, ca tu să profiți la maximum de avantajele Social Media.
Urmăm pașii întocmai
Acum că îți cunoaștem business-ul, obiectivele sale și cum le vom atinge, știm canalele pe care vom comunica și stilul comunicării, nu ne mai rămâne decât să punem în aplicare aceste lucruri. În urma unui plan bine întocmit și studiat în detaliu, rezultatele nu vor întârzia să apară.
De asemenea, este foarte importantă și consecvența cu care menținem planul activ, dar și monitorizarea performanței strategiei. Urmărim îndeaproape cum se desfășoară campania, optimizând permanent dinamica sa, pentru a fi în pas cu schimbările constante din mediul online.