fbpx
Title Image

Servicii PPC

Happy Advertising București vă oferă servicii de webdesign și promovare SEO de înaltă calitate
Îți Face Cunoștință Cu Clienții Tăi Din Mediul Online

PPC sau Pay-per-click reprezintă o metodă eficientă de marketing online prin care reclamele sunt plasate în cel mai vizibil spaţiu online, anume în spaţiul rezultatele furnizate de motoarelor de căutare. Reclamele de tip PPC se diferențiază de afișările organice şi au preeminenţă în faţa acestora, ocupând poziţii superioare în listele de rezultate, ceea ce face ca oferta ta să ajungă foarte uşor la cei care caută online tipuri de servicii sau produse din categoria celor pe care le comercializezi.

Atunci când apelezi la servicii PPC, costurile la care te angajeză acestea sunt folosite într-un mod deopotrivă eficient şi convenabil fiind gândite ca tu să plăteşti doar în momentul în care un utilizator accesează link-ul promovat de tine. Practic, nu plăteşti decât în momentul în care aceste sevicii generează rezultate, adică în momentul în care aduc pe pagina ta potenţiali clienţi. Şi, în plus, prin intermediul acestei modalităţi de plată poţi urmări uşor rezultatele campaniei şi evoluţia acesteia, având în permanenţă o imagine clară despre modul în care decurge campania PPC.

Suntem o echipa de artisti, in adevaratul sens al cuvantului. Creativi, dar si extrem de bine organizati.

Ce obții cu ajutorul serviciilor PPC

Un partener de încredere pentru atingerea obiectivelor.

Expunere instantă în primele pagini ale motoarelor de căutare.

Monitorizarea rezultatelor și optimizarea lor.

Campanii create în jurul clienților ideali.

Trafic îmbunătățit spre website.

Multiple variante de reclame.

Google Ads sau AdWords

Cunoscut sub ambele denumiri, acest serviciu dezvoltat de către Google pentru a ajuta business-urile online să ajungă instant la clienții lor este un fel de “shortcut” prin care oferta ta ajunge la clienţi potenţiali. În sensul că nu mai este nevoie să aştepţi ca oferta ta să ajungă în mod organic în poziţii superioare în cadrul rezultatelor Google, ci este promovată direct prin intermediul acestui serviciu.

Când cineva caută un serviciu sau un produs, Google oferă cele mai bune rezultate bazate pe calitate (site-uri optimizate SEO), însă primele poziţii sunt ocupate de website-uri care își fac reclamă, adică de cele promovate prin intermediul serviciului Google Ads.

m

Search

Când un utilizator caută ceva pe Google, primele poziţii din lista de rezultate sunt ocupate de website-uri promovate direct prin intermediul Google Ads şi abia după acestea urmeză cele organice. Însă chiar dacă aceste două tipuri de promovări, Google Ads şi promovarea organică, sunt diferite, acestea se susțin reciproc şi este indicat ca promovarea să includă ambele tipuri de servicii.

Aspecte esenţiale pentru o reclamă de succes:

  • Targetarea – prin intermediul mai multor tactici de targetare, reclama se va adresa celui mai relevant segment de persoane pentru tipul de servicii sau produse pe care le comercializezi.
  • Căutarea după cuvinte cheie – se referă la folosirea în corpul reclamei a cuvintelor care desemnează cel mai bine produsul comercializat. Pentru că acestea sunt şi cele folosite de potenţialii clienţi pentru căutările online. De pildă, un exemplu foarte general pentru Happy, dacă am dori să promovăm faptul că este (inclusiv) o agenție SEO din București, am alege sintagma “servicii promovare online București”. Însă, cu cât este mai generală căutarea cu atât va avea parte de mai multe afișări şi, deci, de mai mai multe clik-uri, ceea ce va atrage şi costuri suplimentare. Din acest motiv, fiecare campanie PPC trebuie optimizată pentru a reduce cheltuielile ineficiente.
  • Relevanță. Dacă ești producător de cuie, iar oamenii cred ca vin la tine pentru a cumpăra pantofi de damă, atunci ceva este greșit. Desigur, pantofii au toc cui, dar asta nu înseamnă ca cineva va cumpăra ceva de la tine după această căutare.
  • Pagina către care este trimis utilizatorul. Calitatea ei redă satisfacția clientului. Dacă a ieșit rapid înseamnă că nu a găsit, de fapt, ce căuta.
  • Rata de conversie. Depinde de respectarea şi buna implematare a tuturor aspectelor prezentate mai sus.
  • Licitația. Când nu există alte criterii de departajare între două website-uri intervine prețul pe care este dispus să-l dea fiecare pentru un cuvânt cheie anume.
  • Calitatea scorului. Din nou, depinde de felul în care sunt folosite informaţiile de mai sus .

Display

Foarte probabil că le-ai întâlnit deja de-a lungul navigărilor tale pe internet. Sunt acele reclame care apar sub formă de banner, de cele mai multe ori atunci când citești un articol de știri, o postare pe un blog, te uiți la un clip, ș.a.m.d. În acest caz, reclama este afișată pe baza intereselor utilizatorului. De pildă, dacă cineva citește despre cum poate avea grija de florile din grădină, îi pot apărea reclame la soluții contra paraziților sau a altor vietăți ce pot fi dăunătoare pentru flori.

Factori importanți:

  • Cuvintele cheie. Reclama este afișată în funcție de termenii aleși, deoarece Google va alege website-uri care au conținut relevant pentru obiectul afacerii tale. De exemplu, reclama unei firme care produce și comercializează gazon artificial va apărea pe bloguri pentru grădinărit.
  • Plasare. În acest caz, tu îți alegi website-urile unde dorești să apară reclama în loc să te folosești de cuvinte cheie.
  • Remarketing. Te aduce în legătură cu oamenii care au vizitat site-ul tău, dar au ieșit fără să aibă o activitate propriu-zis .
  • Subiecte. Se referă la modul în care sunt grupate website-urile relevante pentru afacerea ta. Dacă vinzi pomi fructiferi, reclama va apărea pe toate site-urile care au o legătura cu acest domeniu în care activezi.

Facebook Ads

Reclamele de pe Facebook au multe forme și toate pot contribui la succesul unei afaceri dacă sunt bine optimizate și targetate.

 

Facebook îți pune la dispoziţie toate instrumentele de care ai nevoie pentru a avea o imagine completă a clientului ideal pentru tine, adică a cumpărătorului.

 

Şi, în cea mai mare măsură depinde doar de tine să afli care este profilul cumpărătorului potrivit pentru afacerea ta şi cum să ajungi la el.

 

Campania de reclame poate fi urmărită live și ajustată dacă nu aduce rezultatele scontate. Dacă lucrezi cu o agenție ce stăpânește atât platforma Facebook, cât și Google, atunci vei afla exact de unde vine sursa ta de trafic, lead-urile și clienții.

f

True View Ads

În cazul acestor conţinuturi standar, compania plăteşte doar în momentul în care utilizatorul vizionează suficient de mult timp anunțul sau când interacţioneză direct cu acesta accesând CTA (call to action).
Anunţurile care pot fi întrerupte în timpul redării trebuie să aibă o lungime cuprinsă între 12 secunde şi 6 minute, în timp ce anunţurile care nu pot fi oprite din cursul lor măsoară doar 15-20 secunde.
Video Discovery Ads, unul dintre cele două tipuri de anunţuri True View apare deopotrivă pe homepage-ul Youtube, dar şi pe pagina de rezultate şi ca videoclip înrudit pe pagina de vizionare.
Concret, folosind acest tip de promovare, anunţul tău publicitar poate apărea ca rezultat al unei căutări specifice sau ca anunţ de tip display afişat în lista laterală în timpul vizionării. Adică foarte la îndemâna oricărui vizitator.
Cel de-al doilea tip de anunţ True View, anume anunţul de tip flux ( In-Stream Ads) rulează la începutul video-ului selectat de utilizator, adică înainte ca acesta să vizioneze propriu-zis videoclipul ales. În cazul acestui tip de promovare există posibilitatea ca privitorul să poată opri redarea anunţului publicitar pentru o anumită perioadă de timp.

Pre-Roll Ads

Există şi tipuri de reclame video care nu pot fi oprite de către utilizator, acestea rulând fie înainte de începerea videoclipului propriu-zis, fie la mijlocul sau la sfârşitul acestuia. Aceste tipuri sunt numite Preroll Ads şi beneficiază de aceeaşi libertate de conţinut ca toate True View-urile.
Poţi apela la foarte multe elemente pentru a-ţi reprezenta brand-ul, însă pentru că oamenii nu pot da skip acestor anunţuri este indicată în special folosirea CTA (Call to action). Tocmai pentru că şansele de accesare a paginii tale de web sunt destul de mari.

Bumpers

Acesta este cel mai scurt tip de anunţ folosit de Youtube, lungimea sa nedepăşind 6 secunde. Din acest motiv, reclama de tip Bumpers nu are o anumită naraţiune ci, mai degrabă, este folosită pentru a completa o altă reclamă sau pentru a anunţa un eveniment.

Cum lucrăm?

Setăm obiectivele

Ce îți dorești să obții de la o campanie PPC? Vizibilitate? Trafic mai mare pe site? Conversii mai multe? Sau, poate, toate la un loc. La fel ca atunci când plecăm într-o excursie, trebuie să cunoaştem în primul rând destinație pentru a putea elabora cel mai bun itinerariu.

Dar inainte de a seta obiectivul, cel mai important lucru este să ne cunoaştem. Să știm care sunt punctele forte ale business-ului tău și cum le putem îmbunătăți pe cele slabe. În acest fel vom construi o strategie personalizată, complexă şi puternică dedicată atingerii obiectivelor în cel mai scurt timp.

Analizăm dinamica pieței și stabilim cuvintele cheie

Probabil cea mai mare greșeală a celor care demarează acest gen de campanii este o promovare fără o analiză prealabilă a pieței.
Este destul de tentant să presupunem că ştim cum funcționează piața și ce anume își doresc clienții, însă s-ar putea ca în lipsa unei analize sistematice această viziune să nu fie şi cea mai acurată. Iar pentru că această etapă este esenţială pentru o campanie de succes, analiza noastră te va ajuta să cunoşti în detaliu clientul căruia i te adreszi, comportamentul său în mediul online, care sunt interesele lui și ce cuvinte cheie sunt cele mai potrivite pentru a-i capta atenţia atunci când caută produse sau servicii asemănătoare cu ale tale.

Stabilim canalele de comunicare

PPC nu înseamnă doar motoare de căutare. O campanie PPC se foloseşte, de asemenea, de cele mai multe platforme de social media, de la Facebook şi Youtube până la Instagram şi Tik Tok, Waze sau chiar Linkedin. Iar pentru a avea parte de o campanie eficientă, utilizarea fiecăreia dintrele ele presupune strategii diferenţiate în funcţie de caracteristicile specifice ale acestor platforme şi de algoritmii folosiţi.

Iar corelând profilul clientului, interesele sale şi comportamentul său specific cu atributele platformelor pe care le frecventează vom obţine cea mai eficientă comunicare pentru fiecare categorie de clienţi în parte.

Studiem competiția

Sigur că îți dorești să fii în fața competiției în orice moment. Însă știi care sunt acțiunile pe care competitorii tăi le întreprind în mediul online? Care sunt obiectivele lor? Ce cuvinte cheie folosesc în campaniile PPC? Sunt întrebări care trebuie analizate înainte de a demara campania PPC, iar echipa noastră te va ajuta să o faci în cel mai adecvat mod. Pentru că avem experenţia necesară pentru a determina în funcţie de activitatea online a competitorilor care este formula optimă pentru campania ta PPC.
Abordăm acest pas ca un joc de șah: anticipăm mutările adversarului și stabilim cea mai bună strategie de joc.

Creăm mesaje cu imapct

În ziua de astăzi, mediul online este bombardat cu mesaje ce au ca scop un singur lucru: vânzarea. Însă pentru ca acestea să se transforme în conversie trebuie să aibă impact asupra potenţialului cumpărător, ceea ce înseamnă că trebuie să îţi înţelegi foarte bine potenţialii clienţi cărora te adresezi: ce anume îi motivează, ce îi sensibilizează, ce nevoi au şi care sunt emoțiile cărora răspund cel mai bine în mediul online.

Mesajele care însoțesc reclamele PPC sunt extrem de importante tocmai din acest motiv. Utilizatorii vor să fie motivați de ideea pe care o transmiți, de sentimentul pe care îl încearcă atunci când îţi vizualizează reclama. Așadar, în funcţie de profilul ideal al cumpărătorului tău creăm texte puternice şi convingătoare care să sensibilizeze utilizatorii şi să îi stimuleze să acceseze reclama ta.

Măsurăm rezultatele

Cum vei ști ce să faci, dacă nu știi ce ai făcut? Mai mult decât un simplu joc de logică, această întrebare oglindește perfect acestă etapă a strategiei noastre. Toate eforturile noastre din campania PPC sunt monitorizate pentru a avea o imagine clară asupra impactului asupra utilizatorilor şi pentru a actualiza şi îmbunătăţi în permanenţă strategia de promovare.

Mediul online este în continuă schimbare şi, la fel, si algoritmii platformelor utilizate pentru promovare care se pot schimba peste noapte. Din acest motiv, asigurăm nu doar monitorizarea activității, ci și optimizarea campaniilor în conformitate cu transformările curente pe care le suportă mediul online.

Youtube Ads

Marketingul viral a câştigat de foarte multă vreme confruntarea cu cel tradiţional datorită vitezei incredibile de propagare a mesajului. Instrumentele virtuale pe care le foloseşte s-au dovedit deja extrem de eficiente, Youtube-ul numărându-se, fără doar şi poate, printre cele mai performante astfel de instrumente. Şi, la fel, şi în cadrul campaniilor de promovare AdWords, Youtube-ul joacă un rol extrem de important, fiind una dintre cele mai eficiente platforme de distribuţie a mesajului publicitar.

De ce să apelezi la serviciile noastre?
  • Pentru că ştim cum să facem ca fiecare click să conteze. Deopotrivă pentru tine şi pentru clienţii tăi. Prin modalităţi de targetare creative ştim cum să captăm publicul ţintă, iar prin mesaje inteligente ştim cum să îl aducem la tine.
  • Beneficiind de o campanie PPC performantă succesul va fi, invariabil, la un click distanţă.
Ia legătura cu noi!

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în mai puțin de 2 ore!