Avem grijă de imaginea ta!
Brand-ul este un bun pe care l-ai construit în timp și, în ciuda faptului că se bucură de notorietate pe internet, trebuie să fii conștient că există pericole la tot pasul, iar credibilitatea poate fi pierdută mult mai rapid decât ai câștigat-o. Lăsat la voia întâmplării, brand-ul tău poate avea de suferit deoarece lumea internetului nu este tocmai plină de cele mai bune intenții.
Managementul reputației online îți garantează un control sporit asupra mesajelor care apar și vizează direct brand-ul sau chiar pe tine. Efortul și atenția pe care le acordăm imaginii arată cât de importantă este de fapt în lumea afacerilor.
Motoarele de căutare nu sunt altceva decât niște algoritmi, o inteligență artificială care nu gândește emoțional și nu poate pune în balanță efectul pe care îl poate avea o acuzație nefondată asupra business-ului tău.
Managementul reputației online este efortul de a alimenta percepția pozitivă pe care utilizatorii o au asupra unui brand cu prezență online. Reputația înseamnă de fapt ce cred alți oameni despre tine și se bazează pe ce anume prezintă sistemele despre motoarele de căutare și despre tine, mai repede decât experiența personală.
Dacă reputația afacerii tale este în pericol, atunci trebuie să înțelegi elementele care însumează acțiunile prin care gestionezi reputația. În schimb, când propria ta reputație este în joc trebuie să știi cine deține controlul informației și cum poți tu, la rândul tău, să influențezi percepția oamenilor.