Local SEO te pune pe hartă!
Vizibilitatea în rezultatele căutărilor locale
Local SEO se concentrează pe optimizarea site-ului web pentru a se potrivi cu căutările locale și a obține mai mult trafic din partea utilizatorilor care caută produse sau servicii în apropierea lor.
Instrumente de analiză
Echipa Happy folosește instrumente de analiză avansate pentru a evalua performanța site-ului web în căutările locale.
Recomandări clare și aplicate
Pe baza analizei, echipa Happy Advertising oferă recomandări clare pentru optimizarea site-ului web pentru căutările locale
Implementare
Indiferent de numărul locațiilor business-ului tău, echipa Happy îți pune la dispoziție o echipa de specialiști care vor implementa rezultatele auditului Local SEO și vor contribui la creșterea vizibilității tale locale.
Câteva informații de bază
De ce este obligatoriu să apari pe Google Maps?
Căutările de pe un dispozitiv mobil le-au depășit de mult timp pe cele de pe desktop, iar persoanele care caută un produs sau un serviciu, de obicei, vor să își satisfacă această nevoie imediat. Google a dezvoltat un serviciu eficient, care să rezolve aceste nevoi, motiv pentru care afișează rezultatele din hărți direct în partea de sus a paginii.
Odată ce afacerea ta apare pe Maps, automat câștigi o bilă albă în ochii vizitatorilor. Însă algoritmul pe care îl folosește pentru acest serviciu este diferit față de cel pentru website-uri, deși denumirea de optimizare SEO este aceași, însă în cazul Local SEO scopul este ca oamenii să interacționeze fizic cu afacerea ta, dar să ai și un website bine pus la punct deoarece există șanse mari să facă verificări mai ample înainte să aleagă.
Listarea pe Google Maps
Serviciul de Local SEO este esențial pentru a atrage trafic relevant către afacerea ta, în special pentru vizitele în locația fizică sau pentru oamenii care doresc să aibă întâlniri de afaceri în zone convenabile. Dacă vrei să apari în rezultatele locale, business-ul trebuie să apară în pachetul hărților mobile, iar asta înseamnă să fie listat și optimizat.
O listare simplă pe Locațiile Google, pe care o faci pentru a exista pur și simplu, nu este suficientă pentru a te asigura că afacerea apare pe hărți. După ce ai obținut listarea, ai control asupra informației și poți adăuga conțiut suplimentar, iar prin optimizarea SEO ai oportinitatea de a ajunge în primele căutări.
Cum optimizăm contul
Optimizarea înseamnă completarea câmpurilor opționale, dar și a celor obligatorii. Informațiile trebuie să fie exacte, dar în același timp să conțină și cuvinte cheie, scrise într-un mod natural în câmpurile de descrieri. Detaliile sunt cele fac diferența, de aceea trebuie să ai o atenție suplimentară la lucrurile mărunte precum punctul de pe hartă care trebuie să fie pus exact pe locația ta și la adresă să fie numele business-ului tău.
N.A.P.
Dintre toate informațiile online despre afacere, cele mai importante sunt NAP (name, adress, phone). Formatul lor este necesar să fie același peste tot unde apar, fără variații de nume sau numere de telefon diferite. Astfel, oriunde ai fi prezent pe internet, îi conduci pe oameni către un singur loc, adică către afacerea ta.
Descrierea afacerii
Trebuie să fie corectă și exactă, un text simplu prin care explici potențialilor clienți de ce au nevoie de produsele sau serviciile tale. Ai nevoie de un text convingător în care să strecori cuvintele cheie relevante pentru business, dar în același timp să dai senzația că abordezi un stil natural.
Conținut vizual
Conținutul foto și video atrage atenția și astfel ai șanse mai mari să te conectezi cu potențialii clienți. Vizualul are un impact mare și îl face pe client să îți viziteze locația sau, dacă nu, să intre pe site să afle mai multe despre tine.