Îți face cunoștință cu clienții tăi din mediul online
Un partener de încredere pentru atingerea obiectivelor.
Expunere instantă în primele pagini ale motoarelor de căutare.
Monitorizarea rezultatelor și optimizarea lor.
Campanii create în jurul clienților ideali.
Trafic îmbunătățit spre website.
Multiple variante de reclame.
Experiență extinsă a celor 17 specialiști!
Google Ads sau AdWords
Cunoscut sub ambele denumiri, acest serviciu dezvoltat de către Google pentru a ajuta business-urile online să ajungă instant la clienții lor este un fel de “shortcut” prin care oferta ta ajunge la clienţi potenţiali. În sensul că nu mai este nevoie să aştepţi ca oferta ta să ajungă în mod organic în poziţii superioare în cadrul rezultatelor Google, ci este promovată direct prin intermediul acestui serviciu.
Când cineva caută un serviciu sau un produs, Google oferă cele mai bune rezultate bazate pe calitate (site-uri optimizate SEO), însă primele poziţii sunt ocupate de website-uri care își fac reclamă, adică de cele promovate prin intermediul serviciului Google Ads.
Search
Când un utilizator caută ceva pe Google, primele poziţii din lista de rezultate sunt ocupate de website-uri promovate direct prin intermediul Google Ads şi abia după acestea urmeză cele organice. Însă chiar dacă aceste două tipuri de promovări, Google Ads şi promovarea organică, sunt diferite, acestea se susțin reciproc şi este indicat ca promovarea să includă ambele tipuri de servicii.
Aspecte esenţiale pentru o reclamă de succes:
- Targetarea – prin intermediul mai multor tactici de targetare, reclama se va adresa celui mai relevant segment de persoane pentru tipul de servicii sau produse pe care le comercializezi.
- Căutarea după cuvinte cheie – se referă la folosirea în corpul reclamei a cuvintelor care desemnează cel mai bine produsul comercializat. Pentru că acestea sunt şi cele folosite de potenţialii clienţi pentru căutările online. De pildă, un exemplu foarte general pentru Happy, dacă am dori să promovăm faptul că este (inclusiv) o agenție SEO din București, am alege sintagma “servicii promovare online București”. Însă, cu cât este mai generală căutarea cu atât va avea parte de mai multe afișări şi, deci, de mai mai multe clik-uri, ceea ce va atrage şi costuri suplimentare. Din acest motiv, fiecare campanie PPC trebuie optimizată pentru a reduce cheltuielile ineficiente.
- Relevanță. Dacă ești producător de cuie, iar oamenii cred ca vin la tine pentru a cumpăra pantofi de damă, atunci ceva este greșit. Desigur, pantofii au toc cui, dar asta nu înseamnă ca cineva va cumpăra ceva de la tine după această căutare.
- Pagina către care este trimis utilizatorul. Calitatea ei redă satisfacția clientului. Dacă a ieșit rapid înseamnă că nu a găsit, de fapt, ce căuta.
- Rata de conversie. Depinde de respectarea şi buna implematare a tuturor aspectelor prezentate mai sus.
- Licitația. Când nu există alte criterii de departajare între două website-uri intervine prețul pe care este dispus să-l dea fiecare pentru un cuvânt cheie anume.
- Calitatea scorului. Din nou, depinde de felul în care sunt folosite informaţiile de mai sus
Display
Foarte probabil că le-ai întâlnit deja de-a lungul navigărilor tale pe internet. Sunt acele reclame care apar sub formă de banner, de cele mai multe ori atunci când citești un articol de știri, o postare pe un blog, te uiți la un clip, ș.a.m.d. În acest caz, reclama este afișată pe baza intereselor utilizatorului. De pildă, dacă cineva citește despre cum poate avea grija de florile din grădină, îi pot apărea reclame la soluții contra paraziților sau a altor vietăți ce pot fi dăunătoare pentru flori.
Factori importanți:
- Cuvintele cheie. Reclama este afișată în funcție de termenii aleși, deoarece Google va alege website-uri care au conținut relevant pentru obiectul afacerii tale. De exemplu, reclama unei firme care produce și comercializează gazon artificial va apărea pe bloguri pentru grădinărit.
- Plasare. În acest caz, tu îți alegi website-urile unde dorești să apară reclama în loc să te folosești de cuvinte cheie.
- Remarketing. Te aduce în legătură cu oamenii care au vizitat site-ul tău, dar au ieșit fără să aibă o activitate propriu-zis .
- Subiecte. Se referă la modul în care sunt grupate website-urile relevante pentru afacerea ta. Dacă vinzi pomi fructiferi, reclama va apărea pe toate site-urile care au o legătura cu acest domeniu în care activezi.