fbpx
Title Image

Magazin Online

Happy Advertising București vă oferă servicii de webdesign și promovare SEO de înaltă calitate

Aici găsești un magazin online la care să ajungă potențialii clienți

A sosit timpul să-ți duci business-ul la următorul nivel și să conturezi un magazin online care să ofere încredere potențialilor tăi clienți.
În prezent, website-ul a devenit un must pentru orice antreprenor care își dorește să se extindă sau chiar să dezvolte o afacere pe internet.

Suntem o echipă de artiști, în adevăratul sens al cuvântului. Creativi, dar și extrem de bine organizați.

De ce ai nevoie de un magazin online la cheie?

Procesul de a reface, a adapta și a repara un website ce nu este bine optimizat încă de la început pentru a vinde poate fi lung și anevoios. Soluția cea mai potrivită este să îl construiești de la zero și să fii sigur că va arăta și va avea toate funcționalitățile pe care ți le dorești. Noi îți oferim un magazin online complet finisat, gata să îți aducă lead-uri și pregătit ca tu să faci conversiile mult așteptate.

m

Avantajele unui magazin online:

Site resposive.

Vrem ca toți clienții tăi să aibă o experiență plăcută de navigare. Fiecare element, buton sau imagine care fac produsul sau serviciul mai atractiv trebuie să funcționeze corespunzător pentru a determina clientul să continue procesul de cumpărare.

Cumpărături facile.

Eliminăm pașii care nu sunt necesari, îi îmbinăm pe cei intermediari și facem tot posibilul ca fiecare client să își poată face cumpărăturile într-un mod fluent și simplu.

Elemente specifice business-ului.

Cu ajutorul serviciile de web design creăm un magazin online ușor de înțeles de către publicul tău țintă.

Structură limpede.

Orice magazin online are o structură ce îi vine în ajutor celui care dorește să găsească un anumit produs sau serviciu în interiorul acestuia. Noi ne asigurăm că este intuitiv și ușor de folosit, pentru a le veni în ajutor clienților tăi.

Comunicarea cu potențialii clienți.

Comunicarea este esențială pentru orice tip de afacere, motiv pentru care facem accesul la informațiile necesare finalizării comenzii cât mai ușor.

f

Cum te ajută un magazin online

În anul 2018 au fost înregistrate, la nivel global, vânzări online de aproximativ 2500 de trilioane de dolari, ceea ce a însemnat 8.8% din totalul vânzărilor. Procesul este în continuă creștere, deoarece tot mai mulți oameni descoperă procesul de achiziții online, iar cei care îl cunosc deja, fac anual din ce în ce mai multe cumpărături pe internet. Aceste cifre îți indică de ce afacerea ta are nevoie de un magazin online care să vândă. Valorifică oportunitatea pe care ți-o oferim și hai să găsim împreună cele mai bune soluții pentru afacerea ta.

Ce este e-commerce?

E-commerce (comerțul electronic) este procesul de vânzare și cumpărare online de bunuri și servicii. Acesta îți permite să oferi servicii excelente clienților tăi, să ții în permanență legătura cu ei și mai ales să ajungi la un public nou.

 

Comerțul electronic a evoluat de-a lungul anilor și continuă să fie îmbunătățit. Acesta a fost introdus în anii ‘60, odată cu schimbul electronic de date, prin trimiterea de email-uri. Comerțul electronic s-a dezvoltat rapid, din momentul în care publicul larg a început să aibă acces facil la internet. În anii ‘90, e-commerce-ul devenea deja o piață și tot atunci a apărut cel mai mare magazin online din lume, Amazon. Acum este mai simplu ca niciodată să deții un magazin online și chiar să vinzi local prin marketplace-uri precum eMag și Facebook.

m
Exista 3 tipuri de tranzacții online:

Business to Business (B2B)

Acestea se referă la vânzările de produse și servicii între două companii. Aici sunt incluși în special producătorii, intermediarii și retailerii. În acest caz, cumpărăturile sunt făcute pe baza unui plan bine dezvoltat deoarece de prețul de achiziție depinde afacerea celui care comandă online.

Business to Consumer (B2C)

În acest caz, produsele sau serviciile sunt vândute direct clienților. Majoritatea consumatorilor fac cumpărături online pentru a-și satisface o nevoie, deci ar trebui să iei asta în calcul atunci când te hotărăști să-ți faci un magazin online.

Consumer to Consumer (C2C)

Un pic mai tânăr decât e-commerce-ul clasic, acest model este extrem de extins și se referă la consumatorii care vând către alți consumatori C2C este foarte popular pe platforme precum eBay.

Beneficiile comerțului electronic

Cumpărături non stop

Vizitatorii pot intra pe website având acces la produsele pe care le comercializezi la orice ora din zi și din noapte. Acest lucru reprezintă un avantaj extrem de important pentru tine, de care poți beneficia optând pentru un sediu online al afacerii tale.

Public mult mai larg

Magazinul fizic limitează vânzarea la oamenii din orașul tău. Online ai porțile deschise către potețiali cumpărători din toată lumea, ceea ce reprezintă mai ales un avantaj financiar pentru afacerea ta.

Claritatea canalului de achiziție

E imposibil să urmărești fiecare client care intră în magazinul tău și testează produsele înainte de a decide să meargă la casa de marcat. Online poți urmări fiecare click pe care îl face, ceea ce îți oferă o imagine clară a procesului de achiziție.

f
Online Vs. Offline

Oamenii de afaceri care dețin un magazin fizic au înțeles cât de importantă este existența unui magazin online. Mai ales datorită faptului că mulți clienți au făcut un obicei din a verifica online ce tip de produse dețin anumiți comercianți ca mai apoi să le testeze în realitate. Fuziunea între cele două canale reprezintă un mare avantaj în România, unde oamenii încă simt nevoia să vadă produsele înainte de a efectua plata.

Sfaturi pentru a deschide un magazin online

Unul dintre cele mai importante aspecte este cel al sistemului de plăți care trebuie să fie în deplină siguranță având în vedere faptul că toți clienții vor folosi date importante, pentru a finaliza cumpărăturile. Principalul avantaj al unui magazin online este viziunea clară pe care ți-o oferă asupra evoluției propriei afaceri, prin intermediul datelor furnizate precum vârsta, genul și locația. Astfel ajungi să îți cunoști mai bine publicul.

Dezvoltă o strategie care să includă toate canalele prin care poți ajunge la cei interesați de produsele sau serviciile tale. Fie că este vorba de dispozitive mobile, desktop sau magazin fizic, trebuie să creezi o experiență plăcută și o modalitate prin care oamenii să ajungă rapid și ușor la tine. Aceasta este o excelentă strategie de marketing și cu siguranță îți va aduce doar beneficii.

m
Ia legătura cu noi!

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în mai puțin de 2 ore!