Ai un partener de încredere?
Audit complet
Auditul SEO se concentrează pe analizarea tuturor aspectelor site-ului web care pot afecta performanța acestuia în motoarele de căutare
Tool-uri premium
Echipa Happy analizează, de asemenea, rapoartele de performanță și utilizează instrumente de analiză avansate pentru a evalua eficacitatea site-ului web.
On page si Off page
Pe baza acestei analize, echipa Happy Advertising oferă recomandări clare pentru optimizarea site-ului web, cum ar fi modificarea structurii site-ului, optimizarea conținutului și a meta tag-urilor, precum și optimizarea link-urilor interne și externe.
Suport implementare
Happy Advertising are o echipa de developeri, specializată pe toate platforme open-source (WordPress, Prestashop, Magento s.a.m.d.) care pot ajuta clientul cu implementarea rezultatelor auditului.
Cum lucrăm pentru tine?
Înainte de a începe o campanie SEO, îți cunoaștem afacerea
Pentru a porni o campanie de promovare și optimizare SEO trebuie în primul rând să faci un audit SEO pentru a înțelege stadiul actual în care se află website-ul tău și a eficientiza la maximum rezultatele. Importanța optimizării motorului de căutare este foarte mare, atunci când vrei să ai o strategie de marketing de succes. Și totul începe cu un Audit SEO.
Efectuarea unui Audit SEO documentat este punctul de plecare esențial pentru orice campanie de marketing, indiferent dacă serviciile SEO sunt interne sau externalizate. Acest lucru îți arată care este situația afacerii tale în mediul online și îți arată direcția pe care să o iei pentru a remedia sau îmbunătăți considerabil cifrele actuale.
Crawl sau analiza mai profundă a website-ului
Fiecare audit SEO începe cu ceea ce se numește crawl. După cum am mai spus, este primul pas ce te ajută să identifici problemele concrete de pe pagină. În același timp, reprezintă un punct de referință pentru restul auditului.
Prin intermediul celui mai popular instrument destinat unui astfel de proces, Screaming Frog, aflăm dacă site-ul are erori provenite de la link-uri, titluri, meta descrieri sau conținut duplicat. De asemenea, acest instrument, folosit împreună cu Google Analytics, îți oferă o imagine mai amplă asupra datelor extrase din site legate de vizualizări, rata de respingere și, în principiu, despre tot ce se întâmplă pe domeniul tău.
Viteza de încărcare
Un site care se încarcă rapid va oferi și o experiență pozitivă utilizatorilor, în timp ce un domeniu lent va crește rata de respingere, mai ales în prezent, când răbdarea pe internet este extrem de limitată. Fiind principalul tău canal de conversie, trebuie să acorzi o atenție deosebită acestui aspect.
Instrumentele online oferă rezultate reale despre viteza de încărcare a unui website, atât pentru desktop, cât și pentru mobil. Acestea verifică paginile web și oferă sugestii despre formatările corecte pentru tine, cum ar fi comprimarea imaginilor. Pe de altă parte, testul vitezei examinează fiecare pagină și articolele prezente, din punct de vedere al dimensiunii și al timpului de încărcare individual. Importanța unui test de viteză constă în determinarea piedicilor ce stau în calea optimizării SEO.
Arhitectura site-ului
Un alt factor ce îmbunătățește site-ul din punct de vedere SEO este structura solidă a acestuia. O arhitectură mai bună oferă și o experiență mai bună utilizatorului, dar și instrumentelor Google care accesează website-ul și îi oferă o poziție în clasament.
O structură clară, logică și organizată, ce redă o hartă a site-ului completă și precisă este esențială. Structura URL contează foarte mult în procesul de SEO care ar trebui să se raporteze la ierarhia website-ului.
Un alt aspect ce denotă o arhitectură puternică este exprimat prin prezența paginilor principale în meniul de navigare, astfel încât utilizatorii să găsească informațiile ușor și eficient. Pentru o navigare simplificată, poți face legături de la o pagină la alta, pentru a face vizitatorii să rămână pe site.
Conținutul
Conținutul este fundamental pentru serviciile de promovare SEO. Google premiază cu vizitatori website-urile care își actualizează periodic conținutul și îl păstrează relevant. Instrumentele de analiză te ajută să înțelegi cât de calitative sunt paginile pentru anumite cuvinte cheie. Inserarea cuvintelor cheie fără un context favorabil trebuie evitată, iar folosirea lor trebuie să fie într-un mod cât mai natural. Găsește echilibrul între utilizarea cuvintelor cheie îndreptate către brand-ul tău și conținutul ce ar trebui să aducă un plus valoare.
Lungimea conținutului este relevantă pentru atenția utilizatorilor, motiv pentru care secțiunea specială de blog îți va satisface nevoia de a transmite cât mai multe informații. Alte instrumente îți permit să îți vizualizezi paginile la fel cum a face motorul de căutare, ceea ce te ajută să optimizezi conținutul din punct de vedere SEO.